Monday, February 28, 2011

PERSIAPAN DEWAN & PENTAS

KONVOKESYEN KE 13 PJB

Buat pertama kalinya, bermula pada 28 Ferbuari hingga 3 Mac 2011, PJB membuat konvokesyen dalam PJB selama 4 hari berturut-turut ( bermula dengan JKM,JRKV,JKE dan berakhir dengan JPH).

Jabatan Pengajian Am (JPA), telah ditugaskan bagi bahagian Persiapan Dewan & Pentas. Alhamdulillah pada kali ini Ambe tidak terlibat secara langsung dalam tugasan ini. Walau bagaimanapun Ambe turut turun padang bagi memberi sokongan pada semua kawan-kawan yang terlibat.

Sepanjang menjalankan tugas / membuat persiapan dewan & pentas antaranya...



Cantik tak? Ini semasa majlis konvo berlangsung


Sebelah kiri: Ustaz Nizam (orang yang bertanggungjawab sepenuhnya mengenai persiapan pentas & dewan ini. manakala di sebelahnya pula En.Riduan (pembawa Cokmar) & Us. Fazrin (pengiring).


Macam pengantin pulak. Riduan, Fazrin & Hosni



Siapakah yang bakal duduk di kerusi atas pentas ni. Ada sesiapa yang teringin ??????



Ini pula Pn.Dina, begitu sibuk sekali menyusun piala-piala bagi menceriakan suasana dalam bilik VVIP. Cayalah... lain kali boleh bagi jawatan pengarah program pulak lepas ni....Jangan marah ye...



Keadaan dalam bilik VVIP begitu 'sesak' sekali dengan barang-barang...




Sapu jangan tak sapu...nanti kalau kerusi tu tak berkilat... siapa yang nak bertanggungjawab tu...



Nampak kemas bila kerusi telah di susun.




Cantik kan? Ini pula orkid-orkid yang dikumpulkan setelah habis konvo. Pokok-pokok ini akan dijual bagi sesiapa yang berminat datanglah ke JPA. Tak mahal pun cuma RM15.00 sahaja sepokok. Duit hasil penjualan pokok orkid ini akan dikembalikan semula ke pihak pengurusan PJB.



Pilih la mana-mana yang berkenan ye. Tujuan penjualan orkid ini adalah kerana tiada orang yang mahu bertanggungjawab sepenuhnya terhadap penjagaan serta tiada kos yang cukup untuk menjaganya (sebenarnya tidak berminat sebab tiada pengetahuan yang cukup mengenai cara-cara menjaganya). Alasan aje tuuuuuuuu....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails