Sunday, November 13, 2011

KONVOKESYEN FIRDAUS

Alhamdulillah... Muhammad Fidaus B.Azhar telah menamatkan pendidikan di peringkat prasekolah di TADIKA ATTAUFIQ. Ambe mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga buat semua guru yang mendidik anak Ambe ini. Sesungguhnya semua jasa kalian hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya.


Teraju utama Tadika At-Taufiq
Hjh. Nuranida bt Hassan


Apa yang istimewanya di sini adalah didikan yang diberikan kepada pelajar2 di tadika ini akan diaplikasikan di rumah. Semuanya bergantung kepada ibubapa... setiap yang diajar di sekolah, perlu diterapkan berterusan di rumah. Jika mahukan anak cemerlang, mereka perlu memberikan sokongan, dorongan, galakan pada anak2. Sesungguhnya kita sebagai ibubapa tidak boleh melepaskan tangan dalam mendidik anak ini. Guru hanya pembuka jalan, yang akan meneruskan perjalanan dalam liku2 seterusnya amat memerlukan kepada bimbingan ibubapa dan juga sokongan masyarakat.

Tahniah Muhammad Firdaus Azhar



Gembiranya si Firdaus ni... Abangnya nak tolong bawa sijilnya pun tak bagi. "Ini Firdaus punya... biarlah Firdaus yang bawak..." Hmmm... kanak2... macam tu la..



Kanak2 sedang membuat persembahan

Di sini semua persiapan bagi konvokesyen kanak2 tadika ini diuruskan oleh guru2 sendiri. Syabas diucapkan. Majlis yang dirancang, alhamdulillah berjalan lancar.


Sebenarnya banyak lagi gambar yang berkaitan dengan konvokesyen ini. Tapi tak sempat nak upload... laptop ni "lembap sangat..." boring duk menunggu lama.

Jumpa lagi kat SKKM......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails